Verkiezingsprogramma 2022-2026

In ons verkiezingsprogramma is duurzaamheid de rode draad. Want als wij er niet in slagen duurzamere keuzes te maken, zetten we de toekomst van onze jeugd op het spel. Hoe wij dit in Roerdalen willen bereiken, leest u in de drie blokken waarin we ons programma hebben opgedeeld: Samen Leven, Samen Wonen en Samen met de Natuur. Klik op de link hieronder.

Onze plannen voor:

Onze visie op Samen met de Natuur

De mens is onderdeel van de natuur. Vele natuurrampen, viruspandemieën, klimaatrampen, weersextremen verder beseffen we dat het beter is om met de natuur samen te werken. De natuur kan best

Onze visie op Samen Wonen

We wonen in een mooie gemeente. Dat willen we zo houden en tegelijkertijd kunnen we niet de ogen sluiten voor de grote problemen van nu. Vanwege de noodzaak om de

Onze visie op Samen Leven

PvdA-GroenLinks wil een samenleving waarin iedereen zich welkom voelt en gerespecteerd wordt in zijn eigenheid en waar we in harmonie met elkaar kunnen samenleven. Velen van ons besteden een groot