Door Jacqueline Aelen op 29 augustus 2013

De PvdA is weer terug in Roerdalen!

De PvdA leden uit Roerdalen hebben op 7 juni 2013 besloten dat we sterk genoeg zijn om in de gemeente Roerdalen deel te nemen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2014.
De afgelopen tijd is Jacqueline Aelen hard aan het werk gegaan om dit te realiseren.
Om onder andere met een sterke kandidatenlijst voor de dag te komen roepen wij alle inwoners van Roerdalen op om mee te doen. Ben je betrokken in en met je omgeving? Zie je problemen of kansen en denk je in oplossingen. Dan ben je van harte welkom om als lid van de PvdA je mening, inzicht of ideeën te uiten. We schrijven samen het verkiezingsprogramma en daar gaan we dan ook voor de komende raadsperiode. Het enige wat je moet doen is lid worden, en dat kan al voor € 2,- per maand!
Jacqueline Aelen

Het raadslidmaatschap is niet populair. Op een feestje van vrienden zal ik het thema Politiek ook niet gauw aansnijden. Voor je het weet staat het grote ‘onbehagen’ op het menu met de punten, protest stem, luisteren niet naar het volk, zakkenvullers en eigen belang. En dan kan ik het ook niet laten om te vragen

Meer over Jacqueline Aelen