Door Jacqueline Aelen op 1 februari 2014

De PvdA in Berg en Postert

Vandaag zijn we in Posterholt en St. Odiliënberg gaan canvassen. We hebben 100 rode rozen uitgedeeld en we hebben veel goede gesprekken gehad. Maar jammer genoeg ook weer punten gehoord, waarvan ik dacht dat het goed geregeld was en het toch niet altijd goed word opgepakt. Werk aan de winkel dus.

Voor ons was vandaag een speciale dag, omdat buiten onze eigen leden ook Provinciale Statenleden Lars Kockelkoren en Alouis Heijmans meeliepen. Ook kandidaat Europees Parlement Geert van der Varst was van de partij. En tussen de middag kwam onze ‘oud’ burgemeester Henk Evers zelfs nog even aan om ons heel veel succes te wensen voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Jacqueline Aelen

Het raadslidmaatschap is niet populair. Op een feestje van vrienden zal ik het thema Politiek ook niet gauw aansnijden. Voor je het weet staat het grote ‘onbehagen’ op het menu met de punten, protest stem, luisteren niet naar het volk, zakkenvullers en eigen belang. En dan kan ik het ook niet laten om te vragen

Meer over Jacqueline Aelen